środa, 30 stycznia 2013

Pytanie? Coś o One Direction ;p

No właśnie otóż mam do was pytanie. Tylko najpierw wam wszystko wyjaśnię. Moja druga przyjaciółka jest wielka fanka One Direction i kocha czytać love story z ich udziałem. Więc poprosiła mnie o napisanie dl niej opowiadania z racji ,że uwielbiam pisać opowiadania i tak już od jakiegoś czasu piszę to opowiadanie. Alicja (moja przyjaciółka) nakierowała mnie kto ma się zakochać i dała mi taką małą książeczkę jej autorstwa o członkach tego zespołu No wie moje pytanie brzmi.... Chcecie ,żebym, umieściła tutaj to opowiadanie?

5 komentarzy:

  1. Ja nie mam nic przeciwko :) Lubię czytać opowiadania <3

    charimngcharworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za szczerą opinie. Mam nadzieję ,że więcej osób się wypowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam bym poczytała z chęcią ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej to moze dodaj prolog i wtedy napiszemyy ci czy chcemy ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. dodaj :)

    dodajemy do obserwowanych :) ?

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuje z głebi serca. Blogerki napewno więdzą jak każdy komentarz cieszy. c(: